پشتیبانی باتری سیستم دوربین افزاری

پشتیبانی: باتری سیستم دوربین افزاری دوربین استفاده استفاده تنظیمات اپلیکیشن

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی تصویر العمل ما به اقدام آمریکا بسیار هوشمندانه خواهد بود / عراقچی

    سیدعباس عراقچی چهارشنبه شب در تصویر العمل به امضای تحریم‌های آمریکا به وسیله ترامپ علیه ایران، روسیه و کره‌شمالی تصریح کرد: نشانه مهم آمریکا از اعمال این تحریم‌

    تصویر العمل ما به اقدام آمریکا بسیار هوشمندانه خواهد بود / عراقچی

    عراقچی: تصویر العمل ما به اقدام آمریکا بسیار هوشمندانه خواهد بود

    عبارات مهم : ایران

    سیدعباس عراقچی چهارشنبه شب در تصویر العمل به امضای تحریم های آمریکا به وسیله ترامپ علیه ایران، روسیه و کره شمالی تصریح کرد: نشانه مهم آمریکا از اعمال این تحریم ها علیه کشور عزیزمان ایران از بین بردن برجام است و ما نسبت به این حرکت تصویر العمل بسیار هوشمندانه ای خواهیم داشت.

    به گزارش ایسنا، معاون وزیر خارجه کشورمان در گفت وگو با بخش خبری 21 شبکه یک سیما اظهار کرد: کاری که امروز ترامپ انجام داد مورد انتظار بود و طبیعی بود قانونی را که کنگره تقریباً با اجماع تصویب کرده هست، او امضاء کند و علت این عنوان تلقی ای است که در آمریکا نسبت به برجام و کشور عزیزمان ایران وجود دارد. جمهوری خواهان و دموکرات ها این تلقی را دارند که کشور عزیزمان ایران به وسیله برجام قدرتمندتر شده است هست. کشور عزیزمان ایران به وسیله برجام قدرت زیادی پیدا کرده و در برابر رفتارش در منطقه و در برابر آمریکا عوض نشده است و همچنان به سیاست های ضدسلطه خود ادامه می دهد.

    تصویر العمل ما به اقدام آمریکا بسیار هوشمندانه خواهد بود / عراقچی

    این عضو ارشد تیم مذاکره کننده کشور عزیزمان ایران در مذاکرات هسته ای ادامه داد: براساس همین نگاه تصور عمومی در واشنگتن این است که باید این اوضاع برگردد و دوباره کشور عزیزمان ایران را تحت فشار قرار دهند. البته برجام مانع بزرگی را در برابر آنها قرار داده تا آنها بتوانند تحریم های نفتی و تحریم های سنگین را برگردانند.

    وی ادامه داد: آنها به همین جهت به شیوه های جدیدی متوسل شده است اند و این قانون تازه اگرچه تحریم های گذشته را برنمی گرداند ولی با شیوه های تازه اشخاص بیشتری را در فهرست تحریم ها قرار می دهد. آنها با این کارها تلاش می کنند که منافع کشور عزیزمان ایران را از برجام به حداقل برسانند و اجرای موفق برجام را تحت تاثیر قرار دهند.

    سیدعباس عراقچی چهارشنبه شب در تصویر العمل به امضای تحریم‌های آمریکا به وسیله ترامپ علیه ایران، روسیه و کره‌شمالی تصریح کرد: نشانه مهم آمریکا از اعمال این تحریم‌

    عراقچی افزود: آنها امید دارند که براساس این فشارها در انتهای یک دوره کشور عزیزمان ایران خود ترغیب شود که از برجام خارج شود.

    وی با بیان اینکه از دید ما حرکتی که از سوی آمریکایی ها انجام شده است خصمانه و دشمنانه است،افزود: نشانه مهم آنها از بین بردن مردم است تا بتوانند از این طریق فشارهای بیشتری را به کشور عزیزمان ایران وارد کنند.

    این دیپلمات ارشد کشورمان ادامه داد:همانطور که در صحبت های مردها ظریف و شمخانی مشاهده کردید ما حتما به گونه ای واکنش‌ها نخواهیم کرد که گرفتار سیاست های دولت آمریکا و ترامپ شویم. تصویر العمل ما به این حرکت بسیار هوشمندانه خواهد بود.

    تصویر العمل ما به اقدام آمریکا بسیار هوشمندانه خواهد بود / عراقچی

    معاون وزیر خارجه تصریح کرد: در روز دوشنبه هیات نظارت بر اجرای برجام جلسه مفصلی داشت و همه ابعاد قضیه در این جلسه بررسی شد. تصویر العمل هایی بسیار حکیمانه ای در این جلسه طراحی شد که در 16 بند به وسیله مدیر جمهور ابلاغ می شود.

    عراقچی در ادامه گفت وگوی خود با بخش خبری 21 شبکه یک سیما در پاسخ به سوالی در ارتباط با ترساندن آمریکا مبنی بر اینکه در 90 روز آینده احتمالاً تعلیق های کنگره علیه کشور عزیزمان ایران را تعلیق نخواهد کرد و پایبندی کشور عزیزمان ایران به اجرای تعهداتش در برجام را تایید نمی کند، تصریح کرد: سابقه کشور عزیزمان ایران در اجرای تعهداتش در برجام کاملا روشن است و آژانس در 7 گزارش خود پایبندی کشور عزیزمان ایران به برجام را قبول کرده است.

    سیدعباس عراقچی چهارشنبه شب در تصویر العمل به امضای تحریم‌های آمریکا به وسیله ترامپ علیه ایران، روسیه و کره‌شمالی تصریح کرد: نشانه مهم آمریکا از اعمال این تحریم‌

    وی افزود: دولت آمریکا نیز در طول شش ماه گذشته چاره ای نداشته که این پایبندی را تایید کند و به توقف تحریم های کنگره علیه کشور عزیزمان ایران کماکان ادامه دهد.

    معاون وزیر خارجه تصریح کرد: منتهی همانطور که عرض کردم سیاست آنها عوض کردن روند هست. از دید ما نقض برجام اتفاق افتاده که ما تصویر العمل مناسب و متناسب را نسبت به این عنوان انجام خواهیم داد.

    تصویر العمل ما به اقدام آمریکا بسیار هوشمندانه خواهد بود / عراقچی

    وی بار دیگر به طراحی های اخیر هیات نظارت بر اجرای برجام اشاره کرد و گفت: هنگامی که این طراحی ها اجرایی شود طیف وسیعی از فعالیت ها را دربر می گیرد و هر سه قوه اقداماتی را در تصویر العمل به این اقدام آمریکا انجام می دهند.

    عراقچی ادامه داد: با امضای قانون تحریم ها، این قانون از امروز وارد مرحله اجرا می شود و با توجه به این امر فکر می کنم مجلس شورای اسلامی نیز وارد نهایی کردن پیش نویسی شود که در این ارتباط تهیه کرده است.

    وی با بیان اینکه پیش نویس تهیه شده است نخستین تصویر العمل ما در این ارتباط خواهد بود و نخستین اقدام در این ارتباط اقدام مجلس هست، افزود: این پیش نویس جهت مقابله با کارها ماجراجویانه و تروریستی آمریکا تهیه شده است هست. متن این پیش نویس محکم هست. نمایندگان همچنان در حال بررسی آنها هستند و احتمال می دهم متن نهایی محکم تر از متن پیش نویس اولیه شود.

    این دیپلمات ارشد کشورمان افزود: در این پیش نویس کارها تحریمی متقابل علیه آمریکا در نظر گرفته شده است است همچنین کارها حمایتی از نیروهای مسلح و اتباع ایرانی که در اثر تحریم های آمریکا دچار ضرر و زیان می شوند نیز در نظر گرفته شده است است.

    این عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان ادامه داد: در این چارچوب قوه قضاییه در جهت حمایت از اتباع ایرانی وارد میدان می شود و همانطور که گفتم با توجه به اینکه آنها (آمریکایی ها) نیروی قدس و سپاه ما را نشانه قرار داده اند، مجلس محترم تدابیری را جهت تقویت این نیروها در نظر گرفته است.

    وی افزود: بعد از تصویب این قانون بقیه مصوبات هیات نظارت بر اجرای برجام عملی می شود و در این چارچوب وظایفی برعهده وزارت خارجه، شرکت انرژی اتمی و دیگر دستگاه های مربوطه گذاشته شده است است.

    عراقچی در پاسخ به سوالی در مورد احتمال نوع تصویر العمل طرف های دیگر برجام در ارتباط با تصمیم اخیر آمریکا گفت: از ابتدای اجرایی شدن برجام طراحی ای که در کشور عزیزمان ایران در این ارتباط انجام شده است بدون اتکا به میزان پایبندی طرف های برابر بوده است.

    معاون وزیر خارجه در این ارتباط توضیح داد: اینکه طرف های برابر تا آخر می ایستند یا نمی ایستند یک بحث است و اینکه کشور عزیزمان ایران به چه میزان روی آنها حساب باز کرده است یک بحث دیگری هست. ما طبق مصوبات مجلس و طبق تدابیری که مقام معظم رهبری ابلاغ کرده اند کاملا جهت هر شرایطی آمادگی داریم.

    عراقچی تصریح کرد: آنچه اکنون به نظر می رسد این است که کشورهای اروپایی مخالفت خود را با این قانون تازه آمریکا اعلام کرده اند و خبر های مختلفی را فرستاده اند که به تعاملات اقتصادی خود با کشور عزیزمان ایران ادامه می دهند.

    این دیپلمات ارشد کشورمان اظهار کرد: نشانه مهم این قانون این است که بنگاه های اقتصادی در سراسر دنیا از تعامل و همکاری اقتصادی با کشور عزیزمان ایران بترسند و آنها را از بابت این عنوان دلواپس کنند ولی سیاست ما الان از کشورهای اروپایی در این زمینه شاهد بوده ایم حرکت در جهت تصویر این عنوان هست. من در برنامه نگاه یک نیز گفتم کاری که توتال انجام داد و قراردادی که بین کشور عزیزمان ایران و این شرکت منعقد شد این خبر را از طرف اروپا به آمریکا می دهد که در هر شرایطی تعامل اقتصادی خود با کشور عزیزمان ایران را ادامه می دهد.

    معاون وزیر خارجه افزود: شواهدی که از طرف روسیه، چین و اروپا دیده می شود در مخالفت با این اقدام آمریکا است.

    عراقچی در آخر گفت: همانطور که عرض کردم ما بر روی توانمندی های خود حساب می کنیم و جهت هر سناریویی آمادگی داریم.ش

    واژه های کلیدی: ایران | تصویر | عراقچی | آمریکا | ارتباط | ایرانی | تحریم ها | آمریکایی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار