پشتیبانی باتری سیستم دوربین افزاری

پشتیبانی: باتری سیستم دوربین افزاری دوربین استفاده استفاده تنظیمات اپلیکیشن

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی بنزین دو نرخی چه کمکی به کشور می‌کند؟

    نگرانی‌های فاصله تولید و مصرف بنزین در کشور با به مدار آمدن فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس همچنان ادامه دارد، فاصله‌ روزانه چهار میلیون لیتری که هرچند کم و ن

    بنزین دو نرخی چه کمکی به کشور می‌کند؟

    بنزین دو نرخی چه کمکی به کشور می کند؟

    عبارات مهم : ایران

    نگرانی های فاصله تولید و مصرف بنزین در کشور با به مدار آمدن فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس همچنان ادامه دارد، فاصله روزانه چهار میلیون لیتری که هرچند کم و ناچیز به نظر می رسد ولی به دلایل شرایط آینده نگری نشده می تواند نامطمئن باشد.

    به گزارش ایسنا، باتوجه به اینکه پالایشگاه ها در حال حاضر در حد توان بنزین تولید می کنند و نشانه مهم آن ها زیاد کردن کیفیت این فرآورده نفتی هست، مدیریت مصرف و به کارگیری راهکارها متفاوت جهت نائل شدن به این نشانه اهمیت خاص ای دارد.

    واردات بنزین به کشور عمری حدود ۳۹ ساله دارد و با اینکه چرخ های تولید بنزین در کشور تندتر می چرخد باز هم زور پالایشگاه ها به سرعت چرخ خودروها نمیرسد. درحالی که طبق آخرین آمار میزان تولید در کشور با به مدار آمدن فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس و اضافه شدن روزانه ۱۲ میلیون لیتر بنزین یورو ۵ به تولید کشور، در ۱۰ پالایشگاه کشور به ۸۸ میلیون لیتر در روز رسیده است ولی همچنان باید روزانه چهار میلیون لیتر بنزین وارد کنیم.

    بنزین دو نرخی چه کمکی به کشور می‌کند؟

    با اینکه نقشه راه کشور عزیزمان ایران صادرات بنزین است ولی شواهد حاکی از آن است که پرونده صادرات بنزین فعلا زیر پرونده خودروسازی و مصرف بالای بنزین در کشور خاک می خورد. موضوعی که شیخ الوزرا بارها به آن اشاره کرده است و حتی یک بار صراحتا اعلام کرد کارخانه های خودروسازی، راه حل کشور عزیزمان ایران جهت خودکفایی در بنزین است.

    زنگنه در این مورد توضیح داد: کشور عزیزمان ایران در نیمه دوم سال ۹۷ در تولید بنزین خودکفا می شود ولی به سرعت ناچار خواهیم شد که مجدداً بنزین را از کشورهای دیگر وارد کنیم لیکن تولید خودروها ادامه دارد و هرچقدر به میزان تولید خودروها در کشور اضافه شود، به بنزین بیشتری نیاز است.به نظر من راه حل ما جهت خودکفایی در بنزین پالایشگاه ها نیستند بلکه راه حل ما کارخانه های خودروسازی است.

    نگرانی‌های فاصله تولید و مصرف بنزین در کشور با به مدار آمدن فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس همچنان ادامه دارد، فاصله‌ روزانه چهار میلیون لیتری که هرچند کم و ن

    آماری از تولید و مصرف بنزین در کشور

    در سال ٩٢ تولید بنزین در پالایشگاه های کشور حدود ٦٠ میلیون لیتر در روز بود که سهم بنزین یورو ٤ از این میزان ٣.٤ میلیون لیتر در روز بود. این میزان تا سال ٩٥ تقریبا ثابت ماند. در سال ٩٦ فاز نخست پالایشگاه ستاره خلیج فارس راه اندازی شد و تولید بنزین در سه ماهه آخر سال ٩٦ با تثبیت تولید در فاز اول ستاره خلیج فارس به ٧٥ میلیون لیتر در روز رسید که ٢٨ میلیون لیتر آن طبق استاندارد یورو ٤ بود.هفته گذشته نیز فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس به مدار آمد و روزانه ۱۲ میلیون لیتر بنزین به تولید کشور اضافه شد.میزان تولید کشور در حال حاضر ۸۸ میلیون لیتر است.

    روی دیگر سکه بنزین در کشور میزان مصرف آن هست. میانگین مصرف بنزین در خردادماه امسال ۸۳ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۷۵ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بوده هست، ۱۱.۲ درصد رشد داشته است.میانگین مصرف بنزین از ابتدای سال تا آخر خردادماه سال ۹۷، ۸۵ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۷۷ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بوده، ۱۰ درصد رشد داشته است.

    بنزین دو نرخی چه کمکی به کشور می‌کند؟

    برای کم کردن مصرف بنزین چه باید کرد؟

    در شرایطی که به تعداد خوردوهای در خیابان روز به روز افزوده می شود شاید باید بستر مناسب را جهت مدیریت مصرف بنزین فراهم کرد. خوابیدن که گزینه هایی مانند استفاده از کارت سوخت،سهمیه بندی و دو نرخی شدن بنزین در آن قابل بررسی است.

    نگرانی‌های فاصله تولید و مصرف بنزین در کشور با به مدار آمدن فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس همچنان ادامه دارد، فاصله‌ روزانه چهار میلیون لیتری که هرچند کم و ن

    گزینه هایی که البته قبلا امتحان خود را بعد داده اند. جهت مثال در سال ۱۳۸۵ میزان مصرف ۷۳.۶۶۰ بود که این میزان در سال ۱۳۸۶ با منفی ۱۲ درصد رشد به ۶۴.۴۵۰ رسید. این اتفاق ناشی از شروع سهمیه بندی سوخت در کشور عزیزمان ایران و صدور کارت هوشمند در تیر ماه سال مذکور است.میزان مصرف بنزین در کشور تا سال ۱۳۹۳ بین ۶۴ تا ۶۹ میلیون لیتر باقی ماند و حتی در سال ۱۳۹۰ به ۵۹ میلیون لیتر نیز رسید.

    میزان مصرف بنزین در سال ۱۳۹۴ و با تک نرخی شدن بنزین و از بین بردن تقریبی کارت سوخت به ۷۱ میلیون لیتر رسید و بعد از آن میزان مصرف بنزین روند رو به رشد داشت. به طوریکه آینده نگری می شود میزان مصرف بنزین در سال ۱۳۹۷، ۹ درصد رشد داشته باشد.

    بنزین دو نرخی چه کمکی به کشور می‌کند؟

    بازگشت کارت سوخت و به روزرسانی جایگاه ها

    البته زمزمه های بازگشت کارت سوخت از زمستان سال گذشته و با مصوبه مجلس به گوش می رسید. درحالی که در سال های اخیر با غیر فعال شدن طرح سهمیه بندی بنزین، استفاده از کارت های سوخت عملا منتفی شده است بود، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد طبق مصوبه مجلس استفاده از کارت سوخت جهت متقاضیان سوخت گیری ماشین بار دیگر الزامی خواهد شد.ضمن اعلام این خبر تاکید شد افرادی که فاقد کارت سوخت هستند باید به منظور جلوگیری از ایجاد مسئله نسبت به اخذ کارت سوخت اقدام کنند.

    این خبر شائبه هایی را درمورد دو نرخی و سهمیه بندی شدن بنزین ایجاد کرد ولی این امر محقق نشد و این روزها با نوسازی و به روزرسانی جایگاه ها باز هم ابهاماتی در این زمینه ایجاد شده است است.

    البته بر اساس قانون هدفمند کردن یارانه ها این اختیار را دارد، لکن از مجلس در قانون بودجه این امر خواسته شده است بود ولی مجلس با آن مخالفت کرد مگر اینکه دولت بخواهد بنزین را سهمیه بندی کند.

    به گفته اسدالله قره خانی، یک عضو کمیسیون انرژی مجلس دولت قصد دارد از ۱۵ تیر کارت سوخت را اعمال کند یعنی به دنبال سهمیه بندی جهت بنزین است یعنی جهت خودروهای عمومی بنزین را با یک قیمت ارائه می دهد و جهت سایر خودروها به قیمتی دیگر.

    واژه های کلیدی: ایران | بنزین | ستاره | میلیون | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار