پشتیبانی باتری سیستم دوربین افزاری

پشتیبانی: باتری سیستم دوربین افزاری دوربین استفاده استفاده تنظیمات اپلیکیشن

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی فردی که حقوق‌بگیر منافقین بوده فکر می‌کند ملت کشور عزیزمان ایران با تهدیداتش جا می‌زنند / جهانگیری

    معاون اول رییس‌جمهوری با اشاره به نقش کشور عزیزمان ایران در تامین امنیت و آرامش منطقه، اظهار کرد: جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران نه تنها جهت خود امنیت، آرامش

    فردی که حقوق‌بگیر منافقین بوده فکر می‌کند ملت کشور عزیزمان ایران با تهدیداتش جا می‌زنند / جهانگیری

    جهانگیری :فردی که حقوق بگیر منافقین بوده فکر می کند ملت کشور عزیزمان ایران با تهدیداتش جا می زنند

    عبارات مهم : ایران

    معاون اول رییس جمهوری با اشاره به نقش کشور عزیزمان ایران در تامین امنیت و آرامش منطقه، اظهار کرد: جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران نه تنها جهت خود امنیت، آرامش و ثبات می خواهد، بلکه تلاش زیادی دارد که این آرامش و امنیت به همه کشورهای منطقه باز گردد. جهت این عنوان نیز هزینه هایی پرداخت کرده و می کند.

    به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری ظهر سه شنبه در آیین بهره برداری از پروژه های کشاورزی و عمرانی شهرستان شهریار با اشاره به اوضاع منطقه خاورمیانه، اظهار کرد: ما در منطقه ای حساس و متلاطم قرار داریم که در آن درگیری و خونریزی است و متاسفانه کشورهای اسلامی با گروه های تکفیری و جنگ هایی روبرو شده است اند و خون مسلمانان در حال ریخته شدن است.

    وی افزود: امروز همه زحمت می بریم که آیا در منطقه ای که کشورهای مسلمان در آن قرار دارند، به علت نابخردی، نادانی و بی تجربگی مسئولان بعضی دولت های منطقه، شاهد چنین وضعیتی هستیم و کشورهای بزرگ غربی به خاص آمریکایی ها از این شرایط استفاده می کنند تا به تعبیر خود گاوهای شیرده منطقه را بدوشند و منافع ملت مسلمان و امت اسلامی را چپاول کنند و اسلحه ها و تجهیزات نظامی خود را به کشورهای منطقه بفروشند تا با آنها مسلمانان با یکدیگر درگیر شوند.

    فردی که حقوق‌بگیر منافقین بوده فکر می‌کند ملت کشور عزیزمان ایران با تهدیداتش جا می‌زنند / جهانگیری

    معاون اول رییس جمهوری گفت: خدا را شاکریم که در این منطقه پرآشوب، جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران کشوری امن و باثبات است که نه تنها جهت خود امنیت، آرامش و ثبات را می خواهد بلکه تلاش زیادی دارد که این امنیت و آرامش به همه کشورهای منطقه باز گردد و جهت این عنوان نیز هزینه هایی پرداخت کرده و می کند.

    وی ادامه داد: اگر ما کمک نمی کردیم حتما وضعیتی که سوریه، عراق و کشورهای دیگر با آن مواجه بودند می توانست خیلی فاجعه بارتر شود به همین علت است که آمریکایی ها اصرار دارند فضای کشور عزیزمان ایران را ناامن و ناآرام نشان دهند.

    معاون اول رییس‌جمهوری با اشاره به نقش کشور عزیزمان ایران در تامین امنیت و آرامش منطقه، اظهار کرد: جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران نه تنها جهت خود امنیت، آرامش

    معاون اول رییس جمهوری با اشاره به انتصاب جان بولتون به عنوان مشاور امنیت ملی رییس جمهوری آمریکا، اظهار کرد: اینگونه نیست که گروهی که بااهمیت ترین افتخارشان حقوق گرفتن از شرکت منافقین است سر کار بیایند در حالی که این شرکت حدود ۱۷ هزار نفر از مردم کشور عزیزمان ایران را به شهادت رساندند و مردم از آنها نفرت بسیاری دارند و این افراد تهدیدات علیه ملت کشور عزیزمان ایران را شروع و فکر کنند که ملت کشور عزیزمان ایران با این تهدیدات جا می زند یا اتفاقی در کشور عزیزمان ایران بیفتد.

    وی با تاکید بر اینکه ملت کشور عزیزمان ایران ملتی متمدن، با فرهنگ و مقاوم است که بعد از انقلاب هشت سال جنگیده و با این حرف ها و تشرها اتفاقی جهت او نمی افتد، ادامه داد: مهمترین کاری که این ها با این فضاسازی ها می کنند، این است که تلاش می کنند فضای سرمایه گذاری اقتصادی در کشور را ناامن کنند و نگذارند که مسیر توسعه کشور در این شرایط با شتاب پیش برود. آنها همچنین به دنبال آن هستند تا مانع نزدیک شدن دولت های منطقه به یکدیگر شوند؛ این در حالی است که جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران واقعا می خواهد با همه کشورهای منطقه برادر و دوست باشد و با هیچ کدام از کشورهای منطقه سر دعوا ندارد.

    جهانگیری با بیان اینکه البته جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران بعضی سیاست های کشورهای منطقه را قبول ندارد، اظهار کرد: کارهایی که عربستان و بعضی کشورهای منطقه انجام می دهند اقداماتی بسیار بد هست. آنها سه سال است که به صورت مداوم روی سر مردم مظلوم یمن بمب می ریزند و کودکان و زنان و مردان بیگناه آن را می کشند. در این شرایط نیز حتما آنها دست به کارهایی می زنند ولی عربستانی ها جهت آنکه فرافکنی کنند که یمنی ها نمی توانند برابر ارزش ایستادگی کنند، به کشوری مانند کشور عزیزمان ایران که نسبت به سیاست های عربستان در این زمینه اعتراض می کند، می گویند که او یمنی ها را تجهیز کرده است این در حالی است که خود آنها یمن را از طرق متفاوت محاصره کرده اند.

    فردی که حقوق‌بگیر منافقین بوده فکر می‌کند ملت کشور عزیزمان ایران با تهدیداتش جا می‌زنند / جهانگیری

    وی گفت: یمن جوانان تحصیلکرده ای دارد و آنها با فکر خود را به گونه های متفاوت تجهیز می کنند با این وجود امیدواریم که این پرسشها نیز در منطقه برطرف شود.

    معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر اینکه باید قدر کشور عزیزمان ایران و شرایط و اوضاع حاکم در آن را بدانیم و همه جهت پیشرفت کشور متحد باشیم، به بعضی سیاست های دولت در امسال اشاره و خاطرنشان کرد: دولت در سال ۹۷ سیاست های خاص ای را دنبال خواهد کرد که من تلاش کرده ام در سفرهایی که از ابتدای سال تاکنون داشته ام بخش هایی از این جهت گیری را مطرح کنم.

    معاون اول رییس‌جمهوری با اشاره به نقش کشور عزیزمان ایران در تامین امنیت و آرامش منطقه، اظهار کرد: جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران نه تنها جهت خود امنیت، آرامش

    وی با اشاره به سفر دیروز خود به شهرستان پردیس استان پایتخت کشور عزیزمان ایران و دیدار از نمایشگاه دستاوردهای پارک فناوری پردیس، اظهار کرد: دیروز در پردیس و در جمع شرکت های دانش بنیان بر لزوم توسعه شرکت های دانش بنیان و حمایت جدی دولت از این بخش تاکید کردم. همچنین در این نشست اعلام شد که باید به روش های متفاوت اقداماتی انجام دهیم تا اقتصاد کشور را از اتکا به نفت به سمت اتکا به مغز جوانان حرکت دهیم آیا که جوانان کشور قادرند با اتکا به مغز خود اقتصادی را بنیانگذاری کنند که اگر روزی نفت نیز نداشته باشیم، این اقتصاد بتواند مسیر کشور را پیش ببرد.

    جهانگیری همچنین به سفر امروز خود به شهرستان شهریار استان پایتخت کشور عزیزمان ایران و افتتاح چند طرح روستایی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: امروز با عنوان توجه به کشاورزی به دِه آمدیم تا این جهت گیری که روستاها کانون مهم تولید امنیت غذایی در کشور هستند را مطرح کنیم. در این زمینه باید تلاش کنیم که زندگی مردم در روستاها از پایتخت کشور عزیزمان ایران تا نقاط مرزی تبدیل به کانون های خوب زندگی آرام شوند و در آن ها زیرساخت ها و امکاناتی که در پایتخت فراهم هست، ایجاد شود.

    فردی که حقوق‌بگیر منافقین بوده فکر می‌کند ملت کشور عزیزمان ایران با تهدیداتش جا می‌زنند / جهانگیری

    وی با بیان اینکه خوشبختانه اکثر زیرساخت های مورد نیاز در روستاهای متفاوت کشور ایجاد شده است هست، ادامه داد: به همین علت از آخرهای سال قبل ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات جهت ایجاد اشتغال در روستاها تخصیص داده شده است دادیم تا این تسهیلات با قیمت سود حدود شش درصد به کسانی که در روستاها اقدام به ایجاد شغل می کنند، تعلق بگیرد.

    جهانگیری همچنین با تاکید بر لزوم توجه به مساله آب در روستاها، خاطرنشان کرد: اینکه گفته شود ما در خشکسالی هستیم و ممکن است سال های دیگر ترسالی باشد را باید کنار بگذاریم و نباید اجازه دهیم که به علت کمبود آب و استفاده ناصحیح از منابع کشور، آینده کشور به خطر بیفتد. ما از تهدیدات بیرونی هیچ نگرانی جهت آینده کشور نداریم بلکه نگرانی ما از اوضاع مسائلی مانند آب و خاک هست. در این زمینه وزارت جهاد کشاورزی باید همت کند تا عالی ترین روش های آبیاری را در دستور کار قرار دهد تا بتواند هم میزان تولید محصولات کشاورزی کشور را از آسیب در امان نگه دارد و هم از آب عالی ترین بهره برداری انجام شود.

    وی با تاکید بر اینکه کشت گلخانه ای جزو سیاست های قطعی دولت در بخش کشاورزی هست، گفت: انتقال آب و توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی از جمله سردخانه ها و بسته بندی محصولات از مباحث جدی دیگری است که باید در امسال مورد توجه قرار بگیرد.

    به گزارش ایسنا، جهانگیری در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۷ به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی، تاکید کرد: این شعار می تواند در همه بخش های کشور منشاء تحول و حمایت از تولید داخلی در بخش کشاورزی می تواند بیشترین نمود و تحول را داشته باشد. در بخش محصولات کشاورزی به جز چند بخش خاص مانند دانه های روغنی، در سایر موارد بیش از میزان مورد نیاز، تولیدات داخلی داریم و باید به دنبال راهی جهت صادرات آنها باشیم. در این زمینه حمایت از تولیدات داخلی در بخش کشاورزی را بر اساس شعار سال به صورت جدی تری دنبال خواهیم کرد.

    به گزارش ایسنا، وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به پرسشها شهرستان های استان تهران، گفت: شهرهای اطراف پایتخت کشور عزیزمان ایران از یک منظر واقعا مظلوم واقع شده است است آیا که ما به عنوان مسئولان دولت به ندرت به این شهرها سفر می کنیم و در جریان پرسشها و امورات آنها قرار می گیریم و زمانی هم که به این شهرها می رویم، مشاهده می کنیم که بعضی مشکلاتی جهت این شهرها مطرح است که حتی در شهرستان های دیگر و دور افتاده نیز مطرح نیست.

    معاون اول رییس جمهوری در آخر با بیان اینکه راجع به پرسشها شهرهای بزرگ اطراف پایتخت کشور عزیزمان ایران مانند شهریار، ملارد و قدس، پرسشها باید در مرکز پایتخت کشور عزیزمان ایران بررسی شود و حتی بعضی از مباحث مربوط به آنها نیز برگزاری جلسات ملی هست، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین پرسشها شهرهای حاشیه تهران، جابجایی روزانه ساکنان آنها به پایتخت کشور عزیزمان ایران هست. در این زمینه حتما در فروردین ماه امسال جلسه ای با حضور مسئولان مربوطه خواهم داشت و راهکارهای حل این معضل را اتخاذ خواهیم کرد.

    واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | ایرانی | کشاورزی | جهانگیری | کشورهای دیگر | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار